Bestyrelsens arbejde
Rammerne for bestyrelsens arbejde er defineret i vedtægterne §7-9 ”Foreningens ledelse”.
Bestyrelsen varetager den daglige ledelse af foreningen, som tegnes af formanden og et medlem af bestyrelsen. Generalforsamlingen afholdt i 2017 vedtog, at der gives et lovligt skattefrit honorar til hhv. formand, næstformand og kasser. Dertil kørselspenge for transport til møder i forbindelse med bestyrelsens arbejde. Hensigten er at understøtte de opgaver, som er forbundet med et ansvar, der er værdiskabende for foreningen og fællesskabet.
Bestyrelsens arbejde dokumenteres fyldestgørende for medlemmernes indsigt dels på hjemmesiden her, dels ved referater, beretning og dokumenter, som lægges på et fælles filarkiv – pt. Rush files.
Bestyrelsens arbejde gennemføres på en konstruktiv og loyal måde. Ved kontakt til eksterne parter, f.eks. advokater og entreprenører, som foreningen har et myndighedsmæssigt og/eller økonomisk mellemværende med, kommunikeres loyalt ift. bestyrelsen, medlemmer, de opgaver vi varetager og som er besluttet på generalforsamling og bestyrelsesmøder.
Bestyrelsens opgaver - som de er fordelt i perioden 2017 - 2019
Formanden:
Hovedansvarlig for drift af matrikel nr. 4a, Ll. Faurby By, Hylleholt, herunder:
Næstformand:
Kasserer:
Sekretæreren
Fælles: Vedligeholdelse og udvikling af området i henhold til Plejeplan:
Bestyrelsen mødes typisk 4-6 gange om året, hvor der fremsendes dagsorden og eventuelle bilag 2-4 dage før mødet. Møderne følger en aftalt struktur ligesom årets opgaver er oplistet på en møde- og aktivitetskalender, der løbende opdateres.
Der er udarbejdet skabelon til aktivitets og mødekalender, dagsorden, referat, generalforsamlingsdokumenter samt breve.
Øvrige dokumenter og standarder lægges i udgangspunktet enten i bestyrelsens dokumentbibliotek eller på hjemmesiden.
Adresse: Rosendalvænget, 4654 Fakse Ladeplads. CVR: 37348392
Copyright © All Rights Reserved